Správna reklama z vás môže spraviť úspešného podnikateľa

Ako spraviť z vášho projektu úspešný projekt? Nemusí to byť také zložité, ako sa môže na prvý pohľad zdať. Tajomstvom úspechu je známosť. Keď vás ľudia poznajú, môžu si objednať vaše služby či kúpiť váš produkt. Preto by ste hneď na začiatku budovania projektu – či už ide o značku s oblečením, kaviareň, stavebnú firmu či letný festival, mali myslieť na reklamu.

Nemusí ísť vôbec o tisíce eur, ktoré do reklamy musíte investovať. Adresná, cielená a dobrá reklama môže stáť doslova aj pár eur, len musíte vedieť ako na to. Pomôcť vám môže úspešná reklama na Facebooku.

Ak si myslíte, že táto sociálna sieť je dobrá len na získavanie „lajkov“ ale predaje vám to nezvýši, alebo, že vaši zákazníci sú firmy a preto pre vás Facebook nie je vhodný, mýlite sa. Práve Facebook je najlepšie miesto na spropagovanie sa za doslova pár eur. Najnižšie ceny reklamy sa tu totiž naozaj pohybujú na úrovni do jedného eura. A keďže Facebook dokonale pozná svojich používateľov, vie vašu reklamu posunúť presne vašej cieľovej skupine. Dokonca dokáže vyhľadať aj majiteľov firiem, ktorých potrebujete osloviť.

Skúste to s gigantom Google

Ďalšou možnosťou je reklama Google. Ide o komplexný inzertný systém v rámci vyhľadávača Google a partnerov ako je napríklad YouTube. Priestor na reklamu tu však je obmedzený, preto je celé tajomstvo úspechu aukcia. Pri vyhľadávaná prebieha upravená aukcia, ktorej úlohou je určiť cenu a poradie jednotlivých reklám. Pri tejto reklame vám rovnako nebudú z peňaženiek vylietavať obrovské sumy.

Najnižšie sadzby sa pohybujú na približne štyroch eurách. Ani sa nenadáte a váš biznis sa bude rozrastať a záujem či kúpa bude rásť. Potom vám už neostane nič iné, len expandovať. Vyberiete si novú priestrannú kanceláriu, kúpite výkonnejšiu tlačiareň a spoľahlivé náplne Canon. Doprajete si pohodlnú kancelársku stoličku a postupne začnete uvažovať o zväčšení počtu vašich zamestnancov. A to je práve to, o čom vám na začiatku ide.

Foto: pixabay.com